Fizetés, szállítás
A TONERKER Kft. a szállításokat szállítmányozó cégek bevonásával végzi.
A megadott címen a parkolás, megállás és rakodás feltételeit a megbízó Partnerünknek kell biztosítania.
Ettől eltérő esetben a Tonerker Kft. nem tudja vállalni a szállítást.
A szolgáltatások részletes ismertetése alapján, ahol lehetőségünk van, ott az árut tételesen átadjuk, amit ön a számla, szállítólevél aláírásával, lebélyegzésével igazol. Amennyiben nincs módunk tételes átadásra, az áruátvétel felelőssége önt terheli.
Az áruátvétel során a következőkre kell fokozottan figyelnie:
- Meg kell bizonyosodnia arról, hogy a szállítmány nem sérült vagy bontott
- Ellenőriznie kell a megfelelő zárszalag meglétét, épségét
- Ellenőriznie kell, hogy a fuvarokmányon szereplő doboz- és raklapszám és a kiszállított árumennyiség egyezik-e
Az előző pontok bármelyikének eltérése esetén a fuvarozó jelenlétében tételes áruátvételt kell biztosítani.
Amennyiben a számlához, szállítólevélhez képest eltérést vagy sérült termékeket talál, jegyzőkönyvet kell készíteni a hiányok, sérülések feltüntetésével, és a jegyzőkönyvet alá kell íratni a szállítmányozóval!
A jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell a cég nevét, a sérült, hiányzó termékek listáját, az árut átvevő kolléga nevét, a szállító kolléga nevét, a szállító jármű forgalmi rendszámát és az aktuális dátumot.
A szállítmányozó rendelkezik az ehhez szükséges okmánnyal, sérült csomag esetén egy példányt a fuvarlevéllel együtt átad önnek.
A jegyzőkönyv ügyfélszolgálatunkra juttatása Partnerünk felelősségé.
A Tonerker Kft. az áruátvételt követően reklamációt 2 munkanapon belül fogad el!
A szállító kolléga távozását követően jegyzőkönyv hiányában az utólagosan felmerült reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.
Dobozos szállítás esetén a számlát, szállítólevelet (szállítási módtól függően) a „számla a dobozban” feliratú, etikettel ellátott dobozban találja.
Raklapos szállítás esetén a számlát, szállítólevelet (szállítási módtól függően) a „számla a dobozban” feliratú, etikettel ellátott dobozban találja.
A rendelés alapján kiállított, ár nélküli szállítólevél, ami a szállítást kísérő dokumentum, a raklap oldalán levő, öntapadós, műanyag zsebben található.
A csomagolással, szállítással és úthasználati díjjal kapcsolatos extra költségeket a Tonerker Kft. nem tudja egyedül viselni, ezért kénytelen ennek egy kis részét a partnerekkel közösen viselni.
Fentiek okán, a bizonylatokat 440 Ft „logisztikai kezelési költség” terheli.
Szállítási költségek:
- 40 000Ft nettó alatti vásárlás esetén nettó 2 760 Ft
- 40-80kg között értékhatártól függetlenül 3 990 Ft
- 80-100kg között értékhatártól függetlenül 5 390 Ft
- 100kg felett (raklapos áru) 7 900 Ft