Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás

A TONERKER Kft. a szállításokat szállítmányozó cégek bevonásával végzi.

A megadott címen a parkolás, megállás és rakodás feltételeit a megbízó Partnerünknek kell biztosítania.

Ettől eltérő esetben a Tonerker Kft. nem tudja vállalni a szállítást.

A szolgáltatások részletes ismertetése alapján, ahol lehetőségünk van, ott az árut tételesen átadjuk, amit ön a számla, szállítólevél aláírásával, lebélyegzésével igazol. Amennyiben nincs módunk tételes átadásra, az áruátvétel felelőssége önt terheli.

Az áruátvétel során a következőkre kell fokozottan figyelnie:

  • Meg kell bizonyosodnia arról, hogy a szállítmány nem sérült vagy bontott
  • Ellenőriznie kell a megfelelő zárszalag meglétét, épségét
  • Ellenőriznie kell, hogy a fuvarokmányon szereplő doboz- és raklapszám és a kiszállított árumennyiség egyezik-e

Az előző pontok bármelyikének eltérése esetén a fuvarozó jelenlétében tételes áruátvételt kell biztosítani.

Amennyiben a számlához, szállítólevélhez képest eltérést vagy sérült termékeket talál, jegyzőkönyvet kell készíteni a hiányok, sérülések feltüntetésével, és a jegyzőkönyvet alá kell íratni a szállítmányozóval!

A jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell a cég nevét, a sérült, hiányzó termékek listáját, az árut átvevő kolléga nevét, a szállító kolléga nevét, a szállító jármű forgalmi rendszámát és az aktuális dátumot.

A szállítmányozó rendelkezik az ehhez szükséges okmánnyal, sérült csomag esetén egy példányt a fuvarlevéllel együtt átad önnek. 

A  jegyzőkönyv ügyfélszolgálatunkra juttatása Partnerünk felelősségé.

A Tonerker Kft. az áruátvételt követően reklamációt 2 munkanapon belül fogad el!

A szállító kolléga távozását követően jegyzőkönyv hiányában az utólagosan felmerült reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.

Dobozos szállítás esetén a számlát, szállítólevelet (szállítási módtól függően) a „számla a dobozban” feliratú, etikettel ellátott dobozban találja.

Raklapos szállítás esetén a számlát, szállítólevelet (szállítási módtól függően) a „számla a dobozban” feliratú, etikettel ellátott dobozban találja.

A rendelés alapján kiállított, ár nélküli szállítólevél, ami a szállítást kísérő dokumentum, a raklap oldalán levő, öntapadós, műanyag zsebben található.

A csomagolással, szállítással és úthasználati díjjal kapcsolatos extra költségeket a Tonerker Kft. nem tudja egyedül viselni, ezért kénytelen ennek egy kis részét a partnerekkel közösen viselni.

Fentiek okán, a bizonylatokat 440 Ft „logisztikai kezelési költség” terheli.

Szállítási költségek:

  • 40 000Ft nettó alatti vásárlás esetén nettó 2 760 Ft
  • 40-80kg között értékhatártól függetlenül 3 990 Ft
  • 80-100kg között értékhatártól függetlenül 5 390 Ft
  • 100kg felett (raklapos áru) 7 900 Ft